1. ÚVOD
Platné obchodní podmínky pro nákup v internetovém obchodě www.selskesestavy.cz
Provozovatel obchodu:
Joanna Dziadek
Nádražní 48/2, 737 01 Český Těšín
IČ: 04896971
tel.: 737 865 353
NEJSME PLATCÍ DPH
Smluvní podmínky se řídí:
- Zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů
- Zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
2. OBJEDNÁVKA A UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY
- Veškeré objednávky podané internetovém obchodě jsou závazné. Podáním objednávky kupující stvrzuje, že je seznámen s těmito obchodními podmínkami i s reklamačním řádem.
- Kupní smlouva vzniká v okamžiku potvrzení přijetí objednávky.
- Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v registračním formuláři nebo uvedením dodací adresy.
- Vyplněním formuláře nebo závazné objednávky kupující dává souhlas ke zpracování osobních údajů pouze pro potřeby prodávajícího.
3. PLATEBNÍ PODMÍNKY
Ceny jsou uvedeny u jednotlivých položek zboží a jsou platné ke dni objednávky zboží.
Způsoby platby:
- V hotovosti – k rukám dopravce
- V hotovosti při osobním odběru zboží – po předchozí dohodě o termínu a místě převzetí zboží
- Bankovním převodem - pouze po předchozí vzájemné dohodě s prodávajícím.
- Bankovním převodem při objednávce nad 50.000 Kč – ve výši 20% celkové ceny objednaného zboží nejpozději do 7 dnů (na základě vystavené zálohové faktury)
- Při odstoupení od objednávky je zaplacena záloha N E V R A T N Á !
4. DODACÍ PODMÍNKY
- "ZBOŽÍ IHNED K ODBĚRU" – odeslání zboží nejpozději do 7-14 dnů ode dne přijetí objednávky.
Při osobním odběru odběr zboží je možný ihned po předchozí vzájemné dohodě
- "ZBOŽÍ NA OBJEDNÁVKU" – odeslání zboží do 21 dnů ode dne přijetí objednávky.
Výjimkou nesplnění této podmínky jsou překážky na straně přepravce, např. dopravní nehoda, nepříznivé počasí nebo přetížení apod.
- V případě, že nebude možné zboží doručit v dohodnutém termínu, bude zákazník předem informován o termínu odeslání zboží.
5. PŘEPRAVA A PŘEVZETÍ ZBOŽÍ
Při převzetí zboží je nutné důkladně vše zkontrolovat. V případě zjištění vady je třeba okamžitě vadu nahlásit přepravci (u podpisu převzetí zboží) a také písemně e-mailem na selskesestavy@gmail.com
Reklamační list: PDF
Zboží je přepravováno našim smluvním dopravcem.
6. ZÁRUČNÍ PODMÍNKY
- Záruční doba je podle zákona stanovena v délce 24 měsíců
- Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží spolu s převzetím faktury (datum a podpis kupujícího na faktuře)
- Záruka se nevztahuje na zboží opotřebené běžným používáním, neodborným zacházením nebo špatným uskladněním (v zimním období).
Návod k použití zahradního dřevěného nábytku: PDF
7. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
Odstoupení od smlouvy (objednávky) se posuzuje individuálně.
- Prodávající si vyhrazuje právo odstoupit od smlouvy v případě, že byly neúplně či chybně vyplněny iniciály kupujícího a také i v případě, že zálohová faktura nebude zaplacena nejpozději do 7 pracovních dnů od odeslání zálohové faktury kupujícímu
- V souladu Zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, má kupující právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží.
Rozhodne-li se kupující pro odstoupení v zákonné lhůtě je povinen:
- v zákonné lhůtě dodat vrácené zboží prodávajícímu na vlastní náklady
- neprodleně kontaktovat prodávajícího telefonicky
- neprodleně kontaktovat prodávajícího e-mailem - selskesestavy@gmail.com
- zaslat foto vráceného zboží e-mailem – selskesestavy@gmail.com
- zaslat kopii faktury s uvedeným termínem o dodání zboží s podpisem přepravce
- zaslat číslo běžného účtu pro vrácení částky vráceného zboží. Zaplacena částka kupujícím bude prodávajícímu vrácena v termínu nejpozději do 14 dnů ode dne přijetí nepoškozeného zboží prodávajícím.
- V případě, že zákazník dodá nekompletní vracené zboží prodávajícímu, nebude vrácena kupujícímu zaplacená částka zpět.
8. REKLAMACE
Reklamace budou vyřizovány v zákonné lhůtě 30-ti dnů. Zpravidla je možné reklamaci vyřídit i v kratší i době (pokud je to technicky možné).
U reklamace zboží je nutno dodržet níže uvedené podmínky:
- kontaktovat předem prodávajícího e-mailem selskesestavy@gmail.com,
- uvést číslo objednávky
- uvést datum nákupu (převzetí zboží)
- uvést telefonní kontakt
- zaslat kopii faktury
- zaslat vyplněný reklamační list, popsat konkrétní závadu: Reklamační list v PDF
- zaslat foto vadného zboží
- zaslat číslo účtu pro vrácení peněz za reklamované zboží
- Náklady spojené s doručením reklamovaného zboží prodávajícímu hradí kupující.
- V případě uznané reklamace následně cenu přepravy uhradí zákazníkovi prodávající na základě zaslaného dokladu o přepravě na zaslané číslo účtu prodávajícímu
- Zpětnou přepravu zboží k zákazníkovi z uznané reklamace hradí prodávající.
- Při splnění všech výše uvedených podmínek pro uznanou reklamaci zboží budou peníze zákazníkovi zaslány složenkou nebo převodem na číslo učtu uvedeného v reklamaci a to nejpozději do 14 pracovních dnů po 30-denní reklamační lhůtě.
- V případě nedodání kompletního zboží či jinak odporující výše uvedeným podmínkám se termín posouvá do doby dodání kompletního zboží.
V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebude prodávající akceptovat odstoupení od smlouvy a zboží bude vráceno na náklady odesílajícího zpět kupujícímu.